COVID-19 Bilgileri

Tüm misafirlerimiz için bir mesaj

Zorlu zamanlardan geçmekteyiz ve şimdi, misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği, her zamankinden daha sıkı bir şekilde en büyük önceliğimiz. Mandarin Oriental’ın son derece yüksek sağlık ve hijyen standartları, dünyanın çeşitli yerlerindeki otellerimizde uygulanmakta ve sağlık uzmanları ve hükümet yetkililerinin tavsiyelerine kulak vererek en iyi uygulamalarımızı bunlara göre adapte etmekteyiz.

Macera ve yeni deneyimlere olan tutkunuz geri döndüğünde, Mandarin Oriental sizi sıcak bir şekilde karşılamaya hazır olacak. Tesislerimizden birine giriş yaptığınızda, güvenlik ve rahatlığınızı garantilemek adına prosedürlerimizde ‘We Care’ programımızın uygulanmasının da dahil olduğu belirli değişiklikler fark edeceksiniz.

Bu, iyi hizmet almanın yanı sıra Mandarin Oriental’dan bekleyebileceğiniz servis mükemmelliğine de ulaşmanızı garantiye almak adına tasarlanan bir girişimdir. Bizler bu yeni duruma adapte olurken, iş arkadaşlarımız da samimiyetle misafirlerimizi şaşırtmaya ve memnun bırakmaya devam edecek.

Bu konuda veya aklınızdaki belirli endişelerden biri hakkında bizimle varışınızdan önce görüşmek isterseniz, her bir otel bunu memnuniyetle yapacaktır.

Bu arada, size bir hayran olduğunuz için teşekkür eder ve sizi tekrar buyur etmeyi sabırsızlıkla beklediğimi belirtmek isterim.

ceo imzası

James Riley
Baş Yönetim Görevlisi
Mandarin Oriental Hotel Group

Genişletilmiş Yangın, Hayat, Sağlık ve Güvenlik standartlarımızın ve iptal politikalarının ayrıntılarının tamamı burada bulunabilir:

Mandarin Oriental’ın ‘We Care’ Sağlık ve Güvenlik Programı

We Care

Mandarin Oriental, mevcut COVID-19 salgınına cevap olarak, misafirlerimiz ve çalışanlarımızın konforunu, sağlığını ve güvenliğini daha da iyi koruyabilmek adına sıkı protokollerden oluşan ek bir ‘We Care’ programını devreye sokmuştur.

Grubun mevcut sağlık ve hijyen standartları, dünyanın her yanındaki otellerde yükseltilmiş olup, her bir tesis, yerel uzman ve hükümet yetkililerinden yerel tavsiyelere dikkat etmekte ve bunlara uygun bir şekilde adapte olmaktadır.

Uluslararası olarak tanınan bağımsız bir değerlendirmeci olan Lloyds Register, Grubun sıkı Yangın, Hayat, Sağlık, Güvenlik ve emniyet standartlarını her yıl denetlemektedir ve uygulanacak yeni ek yöntemleri onaylamıştır.

Her departmanda, her bir bireysel konuma uygun olarak adapte edilen ve uygulanan detaylı çalışma prosedürleri, kılavuzlar ve eğitim programları bulunmaktadır.

‘WECARE’ GİRİŞİMLERİ

Grup kapsamındaki ‘We Care’ girişimlerimizin tam bir listesi buradan görüntülenebilir. Bazı tedbirler, destinasyon ve yerel hükümet düzenlemelerine göre değişiklik gösterebilse de, Mandarin Oriental’dan bekleyebileceğiniz gibi güvenlik ve konforunuz her daim sağlanacaktır. Belirli bir konumda hangi prosedürlerin uygulanmakta olduğu konusunda herhangi bir sorunuz varsa, lütfen size yardımcı olmaktan mutluluk duyacak olan otelle doğrudan iletişime geçin.

Varış Öncesi
  • Misafirlerimize, varış öncesinde hizmet seviyeleri ve iş arkadaşlarımızla etkileşim konusunda kişisel tercihleri olup olmadığı sorulacaktır
Varış
  • Sağlık beyan formları, varış sırasında, her destinasyona uygun bir şekilde gerekli olacaktır.
  • Tüm misafir ve iş arkadaşlarımız için, ateş ölçme prosedürlerinin yanı sıra, 37,5 derece ve üstü ateşi olanlar için standart protokoller gerçekleştirilecektir
  • Otellerimizin çoğunda termografik güvenlik kameraları bulunacaktır
  • Yüz maskeleri, el dezenfektanları ve tek kullanımlık eldivenlerin de dahil olduğu Mandarin Oriental markalı ‘We Care’ kişisel koruyucu ekipmanları (KKE) misafirler tarafından konaklamaları süresince kullanılmak üzere mevcuttur
  • Uygun kişisel koruyucu ekipman, tüm iş arkadaşlarımız tarafından otel içinde giyilecektir
  • KKE ekipmanının giyilmesi, sosyal mesafe farkındalığı ve vaka bildirim protokolleri de dahil olmak üzere tüm iş arkadaşlarımız için genişletilmiş sağlık ve güvenlik eğitim tedbirleri devreye sokulmuştur
Otel ve Misafir Odaları
  • Tüm tedarikçiler ve alt yüklenicilere önleyici tedbirler sunulmuştur
  • Otellerin tüm alanlarında, düzenli dezenfektasyonda önemli ölçüde artış yapılmıştır
  • Hava dağıtım ve vantilatör üniteleri için daha fazla temizliğin yanı sıra, düzenli bakım ve filtre değişiklikleri
  • Otellerin ortak alanları ve misafir odalarındaki tüm sert yüzeylerde daha fazla temizlik - kapı kolları ve asansör düğmeleri gibi sık kullanılan bölgelere odaklanma
  • Tüm oda içi döşeme ve yüzeyler için daha fazla anti-virüs dezenfektasyon tedbirleri, örn. telefonlar, yatak yanındaki düğmeler ve dekoratif öğeler gibi
  • Yatak çarşafları her gün veya tercihe göre daha sık olarak değiştirilmekte ve temizlenmektedir. Aynı zamanda sterilizasyonu garantilemek için yeterli derecede yüksek sıcaklıkta yıkanmaktadır.
  • Çamaşırlar ve yatak çarşafları, sterilizasyonu garantilemek adına yeterli yüksek derecelerde yıkanacaktır
  • Yerel gereksinimlere uymak adına yeme-içme alanlarında masalar arası mesafe tedbirleri
  • Tüm spa ve sağlık alanlarında daha fazla anti-virüs dezenfektasyon tedbirleri kullanılacaktır
  • Otel spa ve sağlık alanlarımız, pek çok tesisimizde eğitim ve bakım için özel alanlar belirlemiştir

İptal Politikaları

Mandarin Oriental Hotel Group, dünya çapındaki tüm otellerinde bireysel rezervasyonları değiştirme veya iptal etme konusunda son derece esnek politikalara sahiptir*. Detaylı bilgiler, her bir otelin rezervasyon sayfalarında bulunabilir.

*Özel etkinlik kısıtlamaları veya talebin zirvede olduğu dönemler de dahil olmak üzere ve özel Süit ve Villa Rezervasyonları için bazı istisnalar geçerli olabilir.

Rezervasyonunuz, internet üzerinden bir seyahat acentesi ve bir diğer üçüncü taraf seyahat profesyoneli tarafından yapıldıysa, değişiklikler için lütfen rezervasyon sağlayıcınızla iletişime geçin.

Önceden mevcut grup blokları içinde rezerve edilmiş bireysel rezervasyonlar için, lütfen rezervasyon sırasında geçerli olan iptal politikasına başvurun. Alternatif olarak, grup organizatörü veya otelle doğrudan iletişime geçin.

Herhangi bir grup rezervasyonu için, değişiklikleri veya iptalleri bireysel rezervasyona göre idare etmek için sizinle iş birliği yapacağız.